Жастарға деген сеніммен.

Мағжан Жұмабаевтың «Жастарға!» деген өлеңі сол замандағы қазақ жастарының ел-жұрт алдындағы тарихи міндетін көрсетіп берген бағдарлама десе болғандай.

«Жастар! Алда жүрген, Алаш жолына аянбай қызмет қылған адал жүрек ағалардан үлгі алындар. Елдіктен, ерліктен айырылып, екі жүз жылдай еңсесі түскен елді ойландар. Күнді-түн, жақынды жат, пайданы-зиян деп жүрген, толық саяси хұқықтарын іздеп алуға ер жетіп, есі кірген елді ойлаңдар!» дейді де өзінің атақты «Жастарға!» деген өлеңін басқан. Бұл өлеңнің кейбір шумақтарын келтірейік:

Арыстандай айбатты,

Жолбарыстай қайратты.

Қырандай күшті қанатты

Мен жастарға сенемін!…

 

…»Алаш»-айбынды ұраны,

Қасиетті құраны.

Алаштың олар құрбаны,

Мен жастарға сенемін!…

…Мен сенемін жастарға!

Алаш атын аспанға

Шығарар олар бір таңда!

Мен жастарға сенемін!

  1. Dana
    Шілде 4, 2008, 06:56

    Келісемін… Мағжан ақынның өлңдері тамаша ғой! Басқа өлеңдері де қатты ұнайды маған!

    Бұл жерде тұрған сурет неге кішкентай? :)))) Көрінбейді екен, жастарымыз 😉

  2. Шілде 6, 2008, 13:50

    бұл суретте менің группаластарым, басқа жастардың фотосын қояйын десем, авторлық құқықтар сақталмайды, сондықтан өз фотомды қойдым. Өз группасын жарнамалап жүр деп біреу айтпас үшін кішірейтіп қойдым 🙂

  3. Шілде 7, 2008, 03:58

    🙂
    Оң жақ шеттегісі – сен, оң жақтан төртіншісі – Жанарай.вордпресс.комның иесі ме?

  4. Шілде 7, 2008, 06:14

    ия Руслан, дәл таптыңыз 🙂

  5. Шілде 8, 2008, 16:09

    Суреттегі үш сері менің тренингіме келе алмай қалғандар ма? 🙂
    Сәлем айтарсың. Аллаһ жазса, әлі талай кездесерміз!

  6. Шілде 8, 2008, 16:35

    ия, солай. негізі олар группада 9 🙂 енді қашан көреді екенмін…

  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру