Негізгі бет > медиа > Жарнаманы өлшеу

Жарнаманы өлшеу

Жарнаманың ең қымбат арнасы — телевидение. Ол брендтің оңтайлы және визуалды образын жасауға мүмкіндік береді. Аудиторияның көлемі де маңызды. Рейтингі жоғары телеарналар жарнама уақытының 20 секундын мыңдаған долларға сатады. Ал YouTube-та бәрі тегін. Және онда санақ та бар (N рет қаралды). Санақ көрсететін сандар жарнамадағы өнімнің бағалылығын, авторлардың таланттылығын, ал роликтің астындағы пікірлер тұтынушылардың реакциясын нақты көрсетеді. Егер де Youtube-тегі видеоны 100000 рет қараса, біз тұтынушылар кім және олар не деп ойлағанын біле алмаймыз, бірақ роликтің коды неше рет көшірілді, Facebook, Twitter немесе әлеуметтік букмаркс, таңдаулыларға қосу, пікірлер сияқтылар жауап реакциясына арналған.

Толығырақ.

Advertisements
Санаттары:медиа Кілтсөздері:,
  1. Ақпан 22, 2010, 07:07

    Кейде жарнама қарап отырып, неше секунд болатынын санаймын… 🙂 Ең ұзақтары 20 секундтай ғой деймін, тіпті 2-3 секундтары да бар…

    • Ақпан 22, 2010, 12:16

      ең қымбаттысы футбол мен олимпиадалар кезіндегісі шығар, мысалы, виза деген сияқтылар) келесі жолы толықтырармын.

  2. Ақпан 24, 2010, 05:39

    Интернеттегі жарнамаларды бірдеметіп блоктып тастаймыз, бірақ ТВ дегі жарнама ығырымды шығарады.

  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s

%d bloggers like this: