Негізгі бет > Негізгі ақпараттан тыс > Жанымның жараларынан құралған музей

Жанымның жараларынан құралған музей

«Өз музейім арқылы адамдарға өмірмен мақтануды үйреткім келеді. Мен көп жүрдім, көп көрдім — әзірге тек европалықтар ғана өздерімен мақтана алады, ал әлемнің басым бөлігі өзінен ұялады. Егер де ұялуға итермелейтіннің бәрі музейде көрсетілсе, олар бірден мақтан тұтарлық нәрсеге айналушы еді».

Орхан Памуктың «Masumiyet Muzesi» романынан үзінді

Роман туралы толығырақ білгіңіз келсе (орыс тілінде)

Санаттары:Негізгі ақпараттан тыс Кілтсөздері:
  1. zhalgas yertay
    Желтоқсан 28, 2009, 08:26

    Памук ерекше жазушы…Расында, еуропалықтар (батыстықтар) өздерімен мақтана алады. Ал олардан өзге әлем өздерінен тек қымсынып, ұялатын секілді… Менталитет, дәстүр, тыйымдар маскасының астында… Осыны өзінің сөзімен айтқанда «түріктерге түріктікті үйретіп жүрген» Памук түсінгеніне, түйсінгеніне таң қаламын… Ол заңды да шығар…

    • Желтоқсан 28, 2009, 09:38

      иә, келісемін. Памук түріктердің менталитетін тамаша көрсете біледі.

  2. Boken
    Желтоқсан 28, 2009, 08:37

    Мен Моңғолияда туып өссемде Ерболаттың осы өлең шумағымен мақтанып қояатын жәйтім бар 🙂

    Мен қазақ бір биік елеспін мен еуропада, азияда емеспін
    Мен аралықпын жетінші материктей тіл байрақ барша адаммен теңестім мен
    Мен қазақпын байтақ елім қайта тудым өмірге қайта келдім
    Мен мың да бір тірілдім мәңгі өлмеске айта бергім келеді айта бергім!

    • Желтоқсан 28, 2009, 09:40

      ол Ерболаттікі емес, «Мен қазақпын» өлеңі Жұбан Молдағалиевтікі.

  3. Boken
    Желтоқсан 28, 2009, 15:34

    Жұбан Молдағалиевтікімен

  4. Желтоқсан 29, 2009, 06:20

    Памуктың мына сөзіне тәнті болдым! Бірақ өзім танитын түріктерден Памукжан туралы сөз қозғап едім,Түркияның қарапайым халқы ұната бермейтінін жеткізді. ))?!

    • Желтоқсан 29, 2009, 07:43

      ұната бермейді, өзіңіз де білесіз ғой, әдебиетті «саясатпен» араластыру дұрыс емес екенін. бірақ өзім оның шығармашылығын тек оқырман ретінде қабылдаймын.

  5. 12aikon1986
    Қаңтар 15, 2010, 04:05

    Тақырып елең еткізеді екен! Оқып көрі керек екен. Осындай қызықты кітаптардан үзінділер көп болса ғой. Сол кітапты іздеп жүріп оқисың 🙂

    • Қаңтар 15, 2010, 08:11

      🙂 оқып көр, түріктердің әлемімен танысамын десең))

  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

