Негізгі бет > блогер, блогинг, статистика > Блогосфераның бренд жайлы әңгімелері

Блогосфераның бренд жайлы әңгімелері

Техноратидің зерттеуі жайында Веб-планетаның бір блогшысы жариялаған материалды тәмамдауға рұқсат беріңіз(бұйырса, кейін де бұл тақырыпта жазылған қызықты материалды жариялауға тырысамын).

Блогосферада бренд жайлы әңгімелер ең бірінші орында екен. Блогшылардың 80% сауда маркаларға сараптама жасап, бренд жайлы толғаныстарын(мақтай отырып немесе керісінше жамандап) көп жазады.Technorati-дің сауалнамасына қатысқандардың 61% блогтағы бренд жайлы мағлұматты дәстүрлі ақпарат көздеріне қарағанда бар ынтамен қабылдап, көбірек сенетінің дәлелдеген. Мысалы, кейбір танымал компаниялардың қызмекткерлері ақмақтықпен ұйымдастыратын «пиар» қозғалыстарын, нақтылап айтатын болсақ, «өзіндік пікір» білдіретін спамды ескермей, брендты осылайша жарнамалайтын әрекеттерге сеніммен қарайды. Кейде бұны пікірлердің арасынан ғана емес, блогтағы жазбалардың өзінен де кездестіруге болады.

Сонымен қатар, блогшылар газет пен ТВ-ға қарағанда интернет-ресурстарға деген сенімі молырақ. Бірақ бұл әлемтордағы баннерлік жарнамаға қатысты емес. Флеш-роликтер мен суреттерге сауалнамаға қатысқандардың 16% ғана назар аударады. Мобилдьі жарнамаға келетін болсақ, мұнда респондент саны – 4%.

Advertisements
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өзгерту )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өзгерту )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өзгерту )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өзгерту )

Connecting to %s

%d bloggers like this: