Негізгі бет > блогер, блогинг > Блогтардың тілі, стилі

Блогтардың тілі, стилі

Әр блогшының өзіндік тілі және стилі бар екені сөзсіз. Блогосфера ерекшелігінің бірі қарым-қатынас болғандықтан, еркін сөйлеу үшін алдын – ала дайындықсыз қолданатын функцианалдық стильдердің түрі ауызекі сөйлеу стилі блогтардың негізгі және кең таралған стильдердің бірі. Бұл стиль қарым – қатынастың бейресмилігі мен еркіндігі, блогшының, не оқырманның сөзге тікелей араласыуы, кітаби тілден тыс тілдік құралдардың элеметердің қолданылуымен ерекшеленеді. Ауызекі сөйлеу стилінің фонетикалық және интонациялық ерекшелігінің ішінде орфоэпияға қатысты мынадай ерекшеліктер бар: – әдеби тілде тұрақты нормасы бар сөздерді бұзып айту(«Негізі әлі ойланып жүрм, расында да мен бір деме жаза аламын ба? – деген сұрақ көкейімде тұрады да қояды…»);

Блогтарда қарапайым сөздер, диалектизмдер, кейде варваризмдер, дөрекі сөздер де кездеседі. Осылардың бәрі блогосфераның ауызекі сөйлеу стилінің лексикалық ерекшеліктеріне жатқызуға болады. Мақалдар мен мәтелдерді фразеологизмдердің қолданылу мүмкіндіктерімен қатарластыра сөз еткен жөн сияқты, өйткені тұрақты тіркестер мен мақал мәтелдердің арақатынастарына байланысты әр алуан пікірлер болып жүргенімен, мақалдар мен мәтелдердің құрамы да, фразеологизмдердегі сияқты тұрақты болғанын ескеру қажет. Мысалы, жас журналист Нүркен Тоқаевтың блогында «Сақау сөз, мылқау мағына»,  «Сөз сүйектен өтеді» сияқты тұрақты тіркестерден осыны көруге болады. Блог лексикасы жүйесін тілдік тұрғыдан толық сипатау үшін оның құрылымы мен жүйесінің түзілуіне ұйытқы болып тұрған блогтың ішкі құрылысы, айдарлары, граматикалық құрылысы, тақырыптары және олардың тілдік бейнелері, жанр мен мәтін ерекшеліктеріне назар аудару қажет.

Санаттары:блогер, блогинг Кілтсөздері:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Пікір қалдыру

